March 5, 2011

Pecah Tembelang Yaww !!!

Aduuhhhhh .... sakiitt kepala .... paccah tembelang yawwww ... matelah kitaaa ....
macam ni bah member sekalian ... kan arie jumaat ni ada tilawah al quran kat skolah .. jadi cikgu x masuklah mngajar ... jadi kami ambil kesempatan lah main2 kat dalam kelas tu ... orang bilang " ambil kesempatan dalam kesempitan " kan pulak ... kami menlah Spin & bottle quest ... botol akan di putarkan kemudian ... sepa yang terkena arah botol tu akan di tanya oleh peserta2 lain ... dan anda wajib menjawabnya dengan jujur ...
last2 aku pulaklah yang kena issshhh ... mula2 soalan2 yang lain aku ok jer jawab ngan jujur ...
sekali tu adalan sorang member ni tnya kat aku .. soalan dia ... fuiii .. masyaallah ... main KICK...
soalannya berbunyi cam gini ... " di dalam kelas ni kan .. ko katakanlah .. yang ko pernah ada perasaan kat dia ADA ? DAN SIAPA ? punya men merah muka aku tym tu .. pasal ngam2 tyme tu .. yg aku ada feeling tu ada kat kelas ... KIMBET .... ndak berani aku yau sebut namanya .. last2 .. aku buat yang simple korang tnya jelah aku kat fb .. aku akan jawab dengan jujur ... SEKARANG SEMUA SUDAH TAHU ... harap2 lah dya tak tahu .... kalau dya tahu .... aduuuiii .. mampuii aku .. tolonglah member ... " biaq pocah kat peruttt ... jgn pocah kat mulut .. pleaselah !!!! hahahaha

0 comments:

Post a Comment