June 18, 2011

adakah aku bodoh ? atau pown ....


macam nie ... aku ade suke arh kat satu orang nie ... dari tahun lalu lagi ... but malangnya dia dah " berpunya " hohoho ~ . jadi aku diam2 lah dari hari tersebut hinggalah ke saat ini kerna dah menjadi prinsip ku dalam percintaan untuk " tidak merobohkan masjid yang telah dibina oleh orang lain " kerana aku pernah menjadi mangsa situasi sedemikian .. sungguh perih dan menyakitkan ... jadi aku tidaklah mengatakan apa2 pada dia sehinggalah ke tahun ini , bulan ini , hari ini , jam ini , minit ini , saat ketika aku mengupdate blog ini ... adakah betul tindakan ku untuk menunggu sehingga saat yang sesuai ... atau patutkah aku melupakannya ? walhal aku sudah lama dibendung " perasaan " ini sehingga aku lupa bilakah aku " jatuh hati kepadanya " ... dan perasaan ini tidak pernah hadir setelah " peristiwa hitam " dalam hidupku sehinggalah dia muncul di dalam hidupku ... apa yang patut ku laku kan ?

0 comments:

Post a Comment