June 25, 2011

Penaaatttt nyaaa ... awalll pagii bahhhh .

hahahaa ... selamat berjumpa lagi di blog yang sama ... post yang berbeza ... kui3 ..
macam nie ... just nak kongsi aktiviti aku awal pagi tadi ... baruuuu .. jak ... apa aktiviti kau tu kunuk ?
aktiviti tersebut boleh di kategorikan bermesra ... mesraan ... dengan .... siiii ...


kereta lahhh .... hahaha ... bukan perempuan weiii ... ni mesti dah fikir lain2 ni .... kena tampar ni .. terpusing kepala 180 darjah ... hahaha ... macam ni ... semalam my momma ... suruh aku cuci kereta tu hari ni ... ngan buka road tax kereta yang dah expire tu .... cuci kereta ? no hal ... kacang je tu .... buka road tax kereta tu ? mak oiiii .... susahnya ... siap dengan senjata dah tadi ... thinner ngan kuku ... sempat ku belalat kali kalau ada lalat tadi ... hahaa ... nasib takde ... akhirnya selesai ... aku pergi balik rumah lah ... my momma cakap kat saya ... kereta kau jak kau cuci ? fortuner tu ? .... " mamy ... tak larat dah ku ni ... dah lah original hitam ... lama2 kat bawah tu ... rentunglah aku jawabnya ..... hahaha ... ok tu jer tuk hari nie ... daaaa ...

0 comments:

Post a Comment