July 29, 2011

Happy Befday to Me !!! ahahaa ~


Finally ahahaha ~ i'm 17 years old ... hari yang ku tunggu - tunggu tahun ini .. hahaha ... nampaknya dah tualah aku ni ... tapi awasssss ! diluar biar nampak tua tapi yang didalam .... sentiasa muda .. hahahaa ( kompom termuntah - muntah pembaca blog aku ni ahahaha ~ )  firstly aku bersyukur ke hadrat ilahi kerana diberikan kesempatan untuk menyambut hari jadiku ke 17 ... kerana bagi ku hari ini merupakan hari " keramat " bagi ku ... nak tahu kenapa ? pasal hari jatuhnya hari jadiku ni ... sama dengan hari di mana aku betul - betul lahir ehehe .. orang cakap hari yang sedemikian ada kemungkinan orang tersebut kembali ke sisi allah s.w.t. namun begitu alhamdulillah aku masih diberikan kesempatan untuk memperbaiki diriku .. hehee .. kedua terima kasih to my mum ... tanpamu siapalah aku .. di saat aku memerlukan mu mum ... kau sentiasa ada di sisiku .. aku berjanji .. tatkala aku dewasa nanti ... aku akan jaga kebajikan mu .. apa sahaja selagi dalam kemampuanku ... terima kasih mum .. lurve you ... terima kasih jua buat party tuk hari jadi aku .. sponsor kek dan mi goreng tuk kita buat party .... ketiga .. terima kasih kepada ayahku yang bagi duit harijadi sebanyak RM !@# ( mana boleh gitau korang .. ahahaha ) jasamu tetap dikenang ayah ... hehehe ... nant aku besar aku bagi lagi banyak kalau aku mampu .. hehehe ... dan lastly ... terima kasih untuk warga Facebook aku ...! hahahaha ... ramai yang wish aku .. hahaha ... thankslah ... hohoho ... ok penat dah aku menulis .. aku bagi lihat lah kamu apa gambar yang patut .. hohoho ...

( milikku hahaa ~ )

( ni adikku punya hahaa ... pasal harijadi dia haritu takda keknya kesian )

( combo dua kek !! hoho ~ )

( antara sajian untuk tetamu )

cukuplah gambar tu kan ? nant berliur kamu .. hahahaa ... macam ni .. ada satu cerita yang menariklah betul - betul berlaku depan mata aku sewaktu majlis ni berlangsung .... aku bawalah kek ni kat kawan - kawan aku budak bambong di bawah ... untuk doranglah kan ... minta dorang potong - potong kek tu pandai ... tetapi ....
hahahaa ... tiada istila potong .. diragutnya kek tu pakai tangan sampai habis .. hahaha .. berebut habis mereka .. hahaha .. aku yang terngaga melihat gaya mereka .. tapi kalau diamati tindakan mereka ni .. bijak jua mereka ni .. hahahaa ... k that all ~

0 comments:

Post a Comment