July 4, 2011

Konvensyen PUM ( Part 3 ) final ~


Akhirnya kita bertemu kembali di blog yang sama .. iaitu cazadordeamor94.blogspot.com ... hahaha ...
hari ni aku nak cerita hari terakhir aku kat konvensyen PUM seperti kat dalam gambar tu .. hahaha ... hope u all enjoy ~

Hari Terakhir


Baiklah ... berbalik kepada post aku yang terakhir tu ... aku ada ceritakan kat korang yang kami tak pergi ke senam erobik waktu pagi tu dan kena marah kan ? hahaha ... mengambil iktibar dari peristiwa tersebut ... aku dan rakan2 ku kat bawah tu tempat senam erobik ... se awal jam 5.30 ... fuhhhh ... awal tu kan ? kira nak timbal balik lah .. hahahaa ... jadi .. kat situ sempat jugalah aku ikut senam erobik secara ndak " rela " hahaha .. aku bukannya suka benda macam ni ... pa boleh buat ... asyik kami bersenam erobik ... dahhhhhhh ... hujan lah pulak .. so kami masuk kat dalam bilik gaia room tu .. tuk bwat tai chi jer .. kira oklah ... kami habis ti ... dalam jam 7.30 lah ... masing2 d beritahu untuk .. sedia kat STC tu jam 8.30 ... aku apalagi kelam kabut mengurus diri .. hahaha ...

setibanya kami kat sana ... xda apa2 nak buat nak tunggu VIP .. so sempat jugalah aku snap apa yang patut kat pentas tu ... hahaha ...



and then ... tunggu punya tunggu ... akhirnya sampai juga VIP dia .. hahaha ....


lepas tu ... dorang bagi ucapan ..... ngam masa ni lah pulak aku nak tumbang ... hahaa .. its mean .. aku ngantuk larh ... datanglah pulak RTM .... aduh ... harap2 masa dorang rakam tu tak terselit muka aku yang mengantuk nak tidur tu ... hahaha .... and the tibalah ... masa untuk penyerahan hadiah kepada pemenang .... kami masuk untuk kategori persembahan terbaik jak ... jadi kami diam jak .. pasal yang dapat tempat ketiga ni ... yang aku kategori kan .. orang2 campin ... kami jangkan yang ambil tempat ke 2 ni mesti SMK Pangiran Omar pasal aku dengar diorang ni hebat .... main kecewa kamiii ... huhuhu ... tiba2 " diumumkan tempat kedua bagi kategori Persembahan Terbaik .. di menangi oleh SMK Putatan " DUP ! main terkejut aku ... aku dah parah tu sedih .. konon2 tak dapat tempat .. nak minta orang tolong tangkap gambar pown dah lupa ... hahaha ... kami hepy sangat .. pasal .. kami mendapat cabaran yang sengit dari semua peserta dan alhamdulillah ... tempat kedua .. hahaha ... lepas habis jer penyerahan hadiah .. terus kami gambar ramai2 .. hoho ~


sorilah ... gambo ni besoo ... hahaha .. bnyak org bergambarkan .. hahaa .. ok lah .. tu jerrr .. bye2 ... until we meet again ..

0 comments:

Post a Comment