July 3, 2011

Konvensyen PUM ( Part 2 )


ni mesti dah tertunggu - tunggu yang kedua kan ? aku faham tu ... hahaaa ... pasal .. aku pown dah tak sabar nak tulis ni ... hohoho ~

Hari Kedua


Hermmm ... kisahnya macam ni ... pada hari kedua tu ... kira awal jugalah aku bangun .. tapi aku tak minat bende2 yang namanya sukan ni .. kalau men bowling sama men badminton baru aku layan ... hahaha ... time tu jugaklah my kawan ni ... Daniel .. perutnya meragam .. so ... aku pown ikutlah sekali tak pergi ...malaslah katakan ... and then jam 7 lebih tu aku ngan kawan2 aku nak keluarlah pergi sarapan .. ingatkan dah habis orang senam erobik tu .. laila  ... masi ada rupanya .. so dengan simple nya kami tunggu ... tunggu punya tunggu .. habis dah ... kami pergilah kat bawah nak sarapan ... tiba time kami kat depan tempat sarapan tu .. instructor senam erobik tu nampak kami ... dengan nada yang lantang " SMK Putatan ... Mari sini .. cikgu ada nak cakap , kenapa lambat turun ? kawan2 yang lain jauh2 datang dapat turun ... kamu kenapa ? takde air ke kat bilik kamu ? " habislah ... panik kami semua ... terus kami minta maaf dan kami janji esok kami datang paling awal ...untuk tebus kesalahan kami ... dan di depan bersama instructor menari .. hahaha .. pastu kami pergi makan larh ...

( ni muke kena marah sempat lae bergambar .. sempoii ~ )

and then kami balik ke bilik2 masing .. dan bersedia tuk bertarung dengan sekolah2 lain yang turut mengambil bahagian .. ngggrrrrr ! hahahaha .... antara gambar yang sempat kena snap ...




( ahaaaa ~ tu pown aku .. hahaa .... cian ... sikit jer gambar aku )

Nape ko pandang tepi ? yelah .. aku taknak lihat kamera ... nant tergugat iman pembaca blog ku ni .. hahahaha .. mateelah .. kompom ada termuntah - muntah depan laptop ni baca ayat ku .. hahaha ... time kami present data takde gambar apasal ? yelah .... yang ku minta tolong gambar tu terpegun pulak ... hahaiii .. ndadalah gambar kami ... sabar jaklah .. tapi setelah diamati ..sebenarnya .. persembahan kami tu dah lebih 15 minit ... tapi lonceng 15 minit tu tak berbunyi apehal ? ni kes2 terpegun ni kannnnn ? hahaha ...

dan setelah kami bertarung kami ade masa free sampai jam 8 malam tuk bwat apa2 yang kami nak ... aku kire nak pergi KK tuk jalan2 atau main bowling kat CP ... tapi tiba2 kawanku ...sound aku pi Swimming pool ... aku apa lagi .. lengkap kelengkapan ku tuk mandi manda ... hahaha ... sampai jer kat bawah tunggu dulu yang perempuan untuk datang ... lepas tu .. semua malu2 nak terjun dalam air .. hahaha .. selepas di intro ... semua pown masuk kecuali kawan2 ku 3 orang yang lain .. hahaha .... ni gambar yang kami ada snap yer .. hoho ~









and then kami balik pi bilik masing2 dan prepare tu dengar ceramah yang bertajuk " Nilai2 Murni dalam Keusahawanan " hahahaa ... lutchu ceramah dia ni ... malas lah nak karang lae .. gambar jak ku kasi ya ...



ok rasanya tu jer untuk part 2 yang merangkumi kisah ku di sana pada hari kedua ... daaaaa ~

0 comments:

Post a Comment